فکر کنم از روی تیتر سوال مشخص باشه ... اما توضیحات تکمیلی رو هم اینجا بدم . کد صرفا قرار Hello پرینت کنه .
ولی در vscode فقط عبارت پایتون رو مینویسه .
اسکرین شات قرار بدید از هر دو اجرا قرار بدید و سورسی که نوشتید رو هم بذارید.
عععه :) نمیدونم چرا این عکسش آپلود نشده بود !
باز هم آپلود نمیشه : فکر کنم گیر مشکلات پر تکرار افتادم که معمولا کاربرها میافتن ... اتفاقا تو حل سوالات هم هر چی جواب سوالات رو مینوشتم نمیگرفت ! الان که من دارم متن رو مینویسم تو تاپیک خودم زیرش عکس وجود داره
اما وقتی برای شما آپلود میکنم غیب میشه :)
میتونید در گوگل درایو یا فضای دیگری آپلود کنید.