🔥 ۴۰ درصد تخفیف ثبت‌نام دوره‌ها قبل از افزایش قیمت‌ها
۰ ثانیه
۰ دقیقه
۰ ساعت
۱ صدف یلدا
ژوپیتر notebook
جامعه هوش مصنوعی ایجاد شده در ۰۲ مهر ۱۴۰۳

سلام من وقتی دستور ژوپیتر نوت بوک یا lab رو در ترمینال میزنم و بالا میاد، Kernel خاموش کلا و هیچ کاری نمیشه روی فایل پایتون انجام داد. راهنمایی میفرمائید؟

سلام

این راه‌کارها رو امتحان کنید

ترمینال را با مود ادمین (administrator) بیارید بالا که دسترسی کامل داشته باشه

یا یک مرتبه دیگه پایتون رو با اناکوندا پاک کرده و نصب کنید

و یا با دستور

python -m jupyter notebook

اجرا را انجام دهید

ابراهیم مشا ۰۶ مهر ۱۴۰۳، ۲۲:۱۳