🔥 ۴۰ درصد تخفیف ثبت‌نام دوره‌ها قبل از افزایش قیمت‌ها
۰ ثانیه
۰ دقیقه
۰ ساعت
۵ نیکا کهنمویی
سلام و وقت بخیر!
جامعه Html & CSS ایجاد شده در ۰۷ مهر ۱۴۰۳

در تمرین این بخش میخوام در قسمت منو شماره تلفن رو بزارم سمت چپ و نمیدونم از چه پراپرتی استفاده کنم هرکاری کردم نشد لطفا این سوالم رو جواب بدین ممنون میشم

پاسخ صحیح تمرین رو دیدم و در قسمت nav این تگها رو باید در css اعمال میکردم ....ولی در وی اس کدم اعمالش میکنم اجرا نمیشه و شماره تلفن به سمت چپ و انتهای منو انتقال داده نمیشه!

ul {
  list-style: none;
  background: #428ded;
  overflow: hidden;
  padding: 0;
  margin: 0;
}
li {
  display: inline-block;
  text-align: center;
}
li:last-child {
  float: left;
}
نیکا کهنمویی ۰۷ مهر ۱۴۰۳، ۱۸:۲۸

سلام،

کدهارو کامل داخل codepen بذار یا فایلشو بفرست و سؤال رو هم کامل بنویس چون ویدیوها طولانین و الان هم حضور ذهن ندارم به چه شکلی بوده. فقط کدتون رو عیب یابی کنیم.

دلنواز قانونی ۰۹ مهر ۱۴۰۳، ۱۲:۵۷

سوال رو کامل نوشتم به تمرین این بخش اشاره کردم.....و اینکه من از پنجشنبه س اینجا سوال میپرسم الان چهار پنج روز میگذره! پشتیبانی شما مگر 24 ساعته نیست؟

نیکا کهنمویی ۰۹ مهر ۱۴۰۳، ۱۶:۵۲

بیشتر سوالایی که پرسیده بودم این چند روز حل شد ولی این سوال آخرم راجب تمرینی که گذاشتید و قسمت منو!

نیکا کهنمویی ۰۹ مهر ۱۴۰۳، ۱۶:۵۴

البته من تا الانم که رسیدم با توجه و لطف شما در پاسخگویی بوده ولی چند روزه هیچ جوابی دریافت نمیکردم و برام جای سوال بود اقای موحد بزرگوار

نیکا کهنمویی ۰۹ مهر ۱۴۰۳، ۱۷:۵۳