🔥 ۴۰ درصد تخفیف ثبت‌نام دوره‌ها قبل از افزایش قیمت‌ها
۰ ثانیه
۰ دقیقه
۰ ساعت
۳ چشمک بهشتی
تمرین طراحی layout
زهرا فرامرزی حل شده توسط زهرا فرامرزی

درود

تمرین این سرفصل رو چجوری باید بارگذاری کرد؟

تصویر؟ لینک تصویر؟ ...؟

سلام. وقتتون بخیر

می‌تونید کدتون رو در کد ادیتور همینجا، یا کدپن و... بذارید و لینکش رو قرار بدید.

زهرا فرامرزی ۲۵ مهر ۱۴۰۳، ۱۵:۵۶

منظورم layout ساخته شده با adobe xd هست. فقط باید طراحیش کرد یا کدش رو هم پیاده سازی کرد؟

چشمک بهشتی ۲۵ مهر ۱۴۰۳، ۱۶:۰۴

فقط کد مد نظر هست.

بهترین پاسخ
زهرا فرامرزی ۲۵ مهر ۱۴۰۳، ۱۶:۰۸