🔥 ۴۰ درصد تخفیف ثبت‌نام دوره‌ها قبل از افزایش قیمت‌ها
۰ ثانیه
۰ دقیقه
۰ ساعت
۸ حسین علی
ریپازیتوری گیت
حسین علی حل شده توسط حسین علی

سلام آدرس ریپازیتوری گیت رو میخوام

سلام،

یوزرنیم گیتلبتون رو قرار بدید.

دلنواز قانونی ۰۴ آذر ۱۴۰۳، ۰۱:۱۷

خدمت شما 

https://gitlab.com/Afra1374

حسین علی ۰۴ آذر ۱۴۰۳، ۰۸:۰۱

خدمت شما 

https://gitlab.com/Afra1374

حسین علی ۰۴ آذر ۱۴۰۳، ۰۸:۰۱

خدمت شما 

https://gitlab.com/Afra1374

حسین علی ۰۴ آذر ۱۴۰۳، ۰۸:۰۲

خدمت شما 

https://gitlab.com/Afra1374

حسین علی ۰۴ آذر ۱۴۰۳، ۰۸:۰۲

ببخشید ریپازیتوری تایپ اسکریپت رو نداره.

php , express خالی هست بدون ts

بهترین پاسخ
حسین علی ۰۶ آذر ۱۴۰۳، ۰۸:۱۰

برای شما دیزاین پترن تایپ فعال شده یا خیر؟

دلنواز قانونی ۱۱ آذر ۱۴۰۳، ۰۷:۱۳

سلام من دوره رو تازه تهیه کردم اگر امکانش هست منم عضو گیت بکنید با تشکر 

https://github.com/simmer129

اُرند انوشه ۳۱ فروردین ۱۴۰۴، ۰۴:۴۳