🔥 ۴۰ درصد تخفیف ثبت‌نام دوره‌ها قبل از افزایش قیمت‌ها
۰ ثانیه
۰ دقیقه
۰ ساعت
۳ نیکا کهنمویی
سلام و خدا قوت به تمام عوامل این سایت معتبر:)
زهرا فرامرزی حل شده توسط زهرا فرامرزی

این سوال رو دیدم که بچه‌ها قبلا ازتون پرسیدن که ما هنوز انیمیشن رو یاد نگرفتیم و لازمه ی این سرفصله.....با دیدن ویدیو اول من چیزی راجبش یاد نگرفتم....پیشنهادتون چیه؟ 

و اینکه بقیه ی ویدیوهای این سرفصل هم از انیمیشن زیاد استفاده شده؟ چون واقعا چیزی از اولین ویدیو نفهمیدم.....

نیکا کهنمویی ۱۶ دی ۱۴۰۳، ۱۵:۲۳

سلام. وقتتون بخیر.

بستگی به خودتون داره، می‌تونید یه سرچ کوچیک کنید راجع‌بهش اگر متوجه شدید که ادامش بدید اگر نه ابتدا سرفصل انیمیشن‌هارو ببینید و بعد برگردید به این بخش.

بهترین پاسخ
زهرا فرامرزی ۱۶ دی ۱۴۰۳، ۱۵:۲۹

بسیار ممنونم.

نیکا کهنمویی ۱۶ دی ۱۴۰۳، ۱۵:۳۲