🔥 ۴۰ درصد تخفیف ثبت‌نام دوره‌ها قبل از افزایش قیمت‌ها
۰ ثانیه
۰ دقیقه
۰ ساعت
۱ لیلاس فنایی
برنامه نویسی
زهرا فرامرزی حل شده توسط زهرا فرامرزی

سلام خسته نباشید ببخشید پس از اتمام دوره متخصص طراحی وب  می تونم در شرکتی به عنوان کارآموز باشم و بعد استخدام بشم یا بعد از تکمیل این دوره نیاز به دوره دیگری هم هست؟ 

سلام. وقت شما هم بخیر.

درواقع شما بعد از اتمام این دوره به HTML - CSS - یک فریمورک CSS و برخی موارد دیگه مسلط می‌شید؛ بعد باید دو سه مورد نمونه‌ پروژه فرضی بزنید. مثلا سایت شخصی، سایت رستوران، سایت پزشکی یا هرچیز دیگه‌ای، ایدش رو سرچ کنید. هدف اینه تسلطتون به طراحی قالب رو نشون بدید. اما این کافی نیست برای استخدام؛ باید به یک زبان برنامه‌نویسی هم مسلط شید (مثلا جاوااسکریپت برای فرانت-اند) و یک فریمورک و... هم یاد بگیرید. 

بهترین پاسخ
زهرا فرامرزی ۰۷ بهمن ۱۴۰۳، ۱۹:۵۲