🔥 ۴۰ درصد تخفیف ثبت‌نام دوره‌ها قبل از افزایش قیمت‌ها
۰ ثانیه
۰ دقیقه
۰ ساعت
۱ پریور زین‌الدین
وب سرویس
جامعه پی اچ پی ایجاد شده در ۲۸ آبان ۱۳۹۹

سلام خدمت جناب آقای آوند و تیم عزیز سون لرن 
می خواستم بدونم چجوری می‌شود از طریق فراخوانی وب سرویس فایلی را از یک سرور به سرور دیگه انتقال بدیم؟
 برای سوال بالا روش انتقال اطلاعات فایل  از طریق url را استفاده کردیم ولی برای برخی از فایل‌های بزرگ جواب نداده است 
 

پیشاپیش از توجه شما عزیزان کمال تشکر را دارم

 

سلام شاید این مقاله بدردتون بخوره ضمن 

این لینک 

و این هم

این لینک 

پرشین مجتهد ۲۹ آبان ۱۳۹۹، ۱۸:۳۷