🔥 ۴۰ درصد تخفیف ثبت‌نام دوره‌ها قبل از افزایش قیمت‌ها
۰ ثانیه
۰ دقیقه
۰ ساعت
۱ دانشجوی سون‌لرن
ویندوز قدیمی
دلنواز قانونی حل شده توسط دلنواز قانونی

عرض سلام و خسته نباشید.

میخواستم ببینم آیا امکان داره برنامه رو روی ویندوز ۷ اجرا کنم؟ سیستم ما قدیمی هست و صرفا برای این دوره کپسول گفتم اگر بشه با همون سیستم کار رو انجام بدم خیلی خوب میشه... .  

سلام،

بله، هیچ مشکلی نیست و قابل اجراست.

بهترین پاسخ
دلنواز قانونی ۲۹ اسفند ۱۴۰۳، ۱۹:۴۶