🔥 ۴۰ درصد تخفیف ثبت‌نام دوره‌ها قبل از افزایش قیمت‌ها
۰ ثانیه
۰ دقیقه
۰ ساعت
۱ مصطفی ستاری
نبود تمرین در طول دوره
جامعه پی اچ پی ایجاد شده در ۲۹ تیر ۱۴۰۴

من دوره‌های قدیمی استاد رو دیده بودم که بعد پایان هر موضوعی که نیاز به تمرین داشت خودش یه تمرین مطرح میکرد و میگفت اینو حل کنید و بعد جواب درست رو خودش جلسه بعد میزاشت اما تو این دوره من ندیدم چنین چیزی رو من کلا بخاطر همین موضوع که تمرین میدید انتخاب کردم دوره رو نه اینکه ما خودمون بریم سراغ تمرین که مطمئناً اکثریت چنین تمرین هایی رو انجام نمیدن و کد نمیزنن و صرفاً میبینن که باعث میشه دوره به این خوبی رو نتونن درک کنن نحوه تدریس عالیه اما تنها چیزی که آزار دهنده هست که تمرین که برای همه یکسان باشه نیست که ببینیم هر کی چجوری یه مسئله به ذهنش میرسه حلش کنه و راه حل‌های مختلف رو ببینیم که ذهنمون نسبت به کد زدن باز‌تر بشه.ممنون میشم تمرین به دوره اضافه کنید.

سلام،

این سرفصل بازتولید شده ولی سرفصل‌های دیگه تمارین در بین جلسات قرار گرفته.

بهناک گل ۳۰ تیر ۱۴۰۴، ۰۷:۵۶