🔥 ۴۰ درصد تخفیف ثبت‌نام دوره‌ها قبل از افزایش قیمت‌ها
۰ ثانیه
۰ دقیقه
۰ ساعت
۲ دکتر حامد امیری
قسمت جاوا اسکریپت این ویدیو
جامعه Html & CSS ایجاد شده در ۰۱ مهر ۱۴۰۴

سلام وقت بخیر.....اون مقدار که از جاوا اسکریپت استفاده شد رو متوجه نشدم:( میشه بگید چیکار کنم بهتر متوجه اینجا میشم؟مرسی

سلام. وقت بخیر
لطفا کد اون قسمت رو می‌ذارید.

فرخنده پناهی ۰۱ مهر ۱۴۰۴، ۱۴:۳۸

از دقیقه ی 27 ویدیو ب بعد...قسمت main.js پروژه....در ضمن من هیچ اشنایی با جاوا اسکریپت ندارم بعد اتمام این دوره میخوام دوره شو تهیه کنم 

دکتر حامد امیری ۰۱ مهر ۱۴۰۴، ۱۴:۵۳