🔥 ۴۰ درصد تخفیف ثبت‌نام دوره‌ها قبل از افزایش قیمت‌ها
۰ ثانیه
۰ دقیقه
۰ ساعت
۱ دکتر رونق شریعتی
جی کوئری یا جاوا. اسکریپت؟
جامعه Html & CSS ایجاد شده در ۱۷ آذر ۱۴۰۴

سلام خوبین من اتفاقی از هوش مصنوعی راجع به جی کوئری پرسیدم که چیکار میکنه تا یه دیدی نسبت بهش پیدا کنم منتهی جوابی که به من داد گفت بهتره نخونی و وقتت و نزاری و مستقیم بری سراغ جاوا اسکریپت؟به نظرتون درسته اینکار ؟اگر جی کوئری رو نخونم بقیه سرفصلها پیوستگی ندارن با جی کوئری؟

سلام. وقتتون بخیر باشه
می‌تونید بعد از این که HTML و CSS رو به خوبی یاد گرفتید و مسلط شدید، جاوااسکریپت رو شروع کنید و مشکلی نخواهد داشت.

زهرا فرامرزی ۲۲ آذر ۱۴۰۴، ۱۲:۱۱