🔥 ۴۰ درصد تخفیف ثبت‌نام دوره‌ها قبل از افزایش قیمت‌ها
۰ ثانیه
۰ دقیقه
۰ ساعت
۲ دکتر سپنتا شیدا
استفاده از گوشی به جای املیتور
جامعه جاوا (اندروید) ایجاد شده در ۰۲ بهمن ۱۳۹۸

استاد سلام

می خواستم بدونم اگه از گوشی واقعی به عنوان املیتور استفاده کنیم 

ایا این برای گوشی ضرر داره؟

 

چنتا مقاله ک خوندم در مورد ضرر به گوشی چیزی ننوشته بودن فقط اینکه اپ ممکنه بهینه نباشه و باعث داغ کردن گوشی و خالی کردن باطری بشه

بلاش مددی ۱۰ بهمن ۱۳۹۸، ۰۶:۳۳

اره فک نکنم مشکلی برایگوشی ایجاد بکنه .

دامون نامور ۰۲ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۱:۴۲