🔥 ۴۰ درصد تخفیف ثبت‌نام دوره‌ها قبل از افزایش قیمت‌ها
۰ ثانیه
۰ دقیقه
۰ ساعت
۱ عارف داد
genymotion
دکتر سپنتا شیدا حل شده توسط دکتر سپنتا شیدا

سلام نظرتون درباره شبیه ساز genymotion چیه؟

من قبلا ازش استفاده کردم کار راه اندازه.ولی لگ داره مثلا توی اجرا انیمیشن خیلی لگ داره ک توی گوشی ران میکنم خیلی راحت اجرا میشه

سلام وقت بخیر 

ورژن‌های قبلی لگ نداشت جدیدا خیلی لگ داره پس هیچی و بیخیالش

ولی بنظرم شبیه ساز memu اگر کاربر ویندوزین خیلی عالیه یا املیتور nox

ولی باز هم پیشنهاد خود املیتور اندروید استودیو هست.

 

بهترین پاسخ
دکتر سپنتا شیدا ۱۸ فروردین ۱۳۹۹، ۲۱:۵۷