🔥 ۴۰ درصد تخفیف ثبت‌نام دوره‌ها قبل از افزایش قیمت‌ها
۰ ثانیه
۰ دقیقه
۰ ساعت
۳ نیک رهنما
نکات جلسات
جامعه جاوا (اندروید) ایجاد شده در ۳۰ دی ۱۳۹۸

استاد عزیز سلام 

میخواستم بدونم ایا لازمه که ما مثلا نکات معرفی خود نرم افزار اندروید استودیو رو کامل یاد بگیریم یا همین که بدونیم اینا هستن کافیه و در طول جلسات اینده اموزش خواهد داده میشه.

 

با سلام من خودم این مبحث رو بصورت کلی یاد گرفتم کار با محیط در طول دوره براتون ساده میشه و با همه ابزارها کم کم و به موقع خودش آشنا میشید

ترسا پناهی ۳۰ دی ۱۳۹۸، ۱۴:۲۲

سلام استاد من پنجرهlayout captures را ندارم از کجا باید بیارمش

مهندس ایرسیا همت ۳۰ تیر ۱۳۹۹، ۰۳:۴۱

استاد من زمان باز کردن پنجره logcat این خطا‌ها را نشان میدهد هنوز پروژه ای انجام ندادم چرا این همه خطا؟؟??

مهندس ایرسیا همت ۳۰ تیر ۱۳۹۹، ۰۳:۴۵