🔥 ۴۰ درصد تخفیف ثبت‌نام دوره‌ها قبل از افزایش قیمت‌ها
۰ ثانیه
۰ دقیقه
۰ ساعت
۳ سلم نقیب‌زاده
استفاده از کلیدf12برای نمایش ساختار سایت
واله زهرایی حل شده توسط واله زهرایی

سلام.خسته نباشید.من وقتی سایتی رو باز میکنم و کلیدf12رومیزنم ساختار رو بالا نمیاره و فقط نور صفحه زیاد میشه.چکار کنم که بتونم ساختار html,cssصفحه رو ببینم؟؟؟

با سلام

دوست گرامی فکر کنم دکمه fn کیبورد لپ تاپ و یا کیبورد شما به صورت دائمی فعال هست اگر دکمه ی fn رو غیر فعال کنید و دکمه ی f12 رو بزنید به احتمال خیلی زیاد مشکلتون حل میشه.

با تشکر

بهترین پاسخ
واله زهرایی ۰۴ مهر ۱۳۹۹، ۱۸:۵۸

سلام رفیق کلید fn+f12 رو بزن درست میشه’’’’

آرتان شجاعی ۰۸ آذر ۱۳۹۹، ۱۹:۱۴

با سلام اون فقط ی شورت کی هست ..من خودم خیلی کم از f12 استفاده میکنم زیاد واجب نیست اصلا اونو بزنید نخواستید fn رو غیر فعال کنید هم میتونید از هر مرورگر استفاده میکند هر جای صفحه که هستین راست کلیک کنید و از تو منو inspect رو انتخاب کنید 

علی داد توکل ۲۱ فروردین ۱۴۰۰، ۰۷:۴۸