🔥 ۴۰ درصد تخفیف ثبت‌نام دوره‌ها قبل از افزایش قیمت‌ها
۰ ثانیه
۰ دقیقه
۰ ساعت
۱ مهندس درناز مقدم
ساخت پکیج و پکیج نویسی
تاجور خاتمی حل شده توسط تاجور خاتمی

سلام استاد چطور میتونیم پکیج بنویسیم؟توی دوره این مورد را داریم؟

سلام و احترام

برای اینکه بدونید چطوری میتونید پکیج بنویسید، برای راهنمایی می‌تونید از Developing package for PHP استفاده کنید. اما اینکه تو این دوره پیکج نویسی رو داریم یا ن باید منتظر پاسخ استاد باشیم.

بهترین پاسخ
تاجور خاتمی ۰۱ مرداد ۱۳۹۹، ۰۷:۴۱