🔥 ۴۰ درصد تخفیف ثبت‌نام دوره‌ها قبل از افزایش قیمت‌ها
۰ ثانیه
۰ دقیقه
۰ ساعت
۱ مهراوه اصفهانی
بخش design و text برای طراحی
نیک رهنما حل شده توسط نیک رهنما

سلام وخسته نباشید به استاد شاهینی.

استاد ببخشید من یک سوالی داشتم اونم در مورد این بود که ما برای طراحی رابط کاربری بهتره که از بخش design استفاده بکنیم یا از بخش text ، یعنی منظورم اینکه کدوم بخش بهتر است.

سلام و احترام

عذر خواهی میکنم جای مخاطبتون که استاد بود جواب میدم 

اینکه که از کدوم استفاده کنیم بستگی به خودتون داره

ببینین مثلا برای کار با کانسترینت لیوت که در اینده اشنا خواهید شد بهتره با محیط Designکار کنین چون راحت تره)  ولی بقیه لیوت‌ها با محیط Text .

و در کل صد البته که محیط Text خیلی جذاب‌تر و ساده تر(شاید ابتدای اموزش اینطور فکر نکنین) خواهد بود.

بهترین پاسخ
نیک رهنما ۲۵ خرداد ۱۳۹۹، ۱۱:۴۲