🔥 ۴۰ درصد تخفیف ثبت‌نام دوره‌ها قبل از افزایش قیمت‌ها
۰ ثانیه
۰ دقیقه
۰ ساعت
۲ نوا صانعی
ConstraintLayout
جامعه جاوا (اندروید) ایجاد شده در ۲۹ دی ۱۳۹۸

سلام و وقت بخیر.جناب شاهینی 2تا سوال داشتم:

1. چیدمان لایه ConstraintLayout در گوشی‌های زبان فارسی مشکلی رخ نمیده؟ اگر از قسمت manifest  از راست به چپ رو false کنیم و بر اساس راست به چپ طراحی کنیم وقتی زبان گوشی فرق کنه در api‌های پایین به هم نمیریزه؟ در هر دو زبان فارسی یا انگلیسی گوشی.

2.  حدود چند ماه پیش من تو پروژه ام از این لایه استفاده کرده بودم  و به مشکل برخوردم و بر اساس راهنمایی دیگران متوجه شدم constraint باگهایی داره و توصیه کرده بودن که ازش در پروژه هام استفاده نکنم. میخواستم بدونم استاد شما چه پیشنهادی دارید؟ آیا باگها و مشکلاتش حل شده؟ چون خودتونم ترم پیش بر اساس صحبتهای دانشجویانتون استفاده از  constraint رو پیشنهاد نکرده بودید. 

ممنون و خسته نباشید.

سلام 

اگر false کنید نه بهم نمیرزه ای کاش تست کنین خودتونم ببینین

سوال دو به عهده اقای شاهینی.

 

دیبا عراقی ۰۲ بهمن ۱۳۹۸، ۰۶:۲۸

سلام استاد وقت بخیر

این موضوعی که آقای احمدی در سئوال دومشون مطرح کردن رو میشه توضیح بفرمایید؟ ممنون از شما

بهراد دیباج ۱۴ فروردین ۱۳۹۹، ۱۹:۴۵