🔥 ۴۰ درصد تخفیف ثبت‌نام دوره‌ها قبل از افزایش قیمت‌ها
۰ ثانیه
۰ دقیقه
۰ ساعت
۳ جهانفر کدیور
سوال در مورد جلسه
جامعه جاوا (اندروید) ایجاد شده در ۲۷ آذر ۱۳۹۸

سلام وقت بخیر

آخر جلسه مطلبی در مورد دسترسی به atribiute ‌ها گفتید،که اگر بخواهیم بهشون در جاوا دسترسی داشته باشیم باید از متدهای setter and getter استفاده کنیم،میشه یه بار توضیح بدید کی از set و کی از get استفاده می‌کنیم؟

ممنون

کلا ۹۹ درصد کلاس هایی که View رو extend کردن مثل Button، TextView و... همگی Encapsulate هستن و برای دسترسی به attribute‌های اون‌ها باید از getter و setter استفاده بشه

بانو پازارگاد ۳۰ آذر ۱۳۹۸، ۱۰:۲۴

  (shift+f6 kar nemikone (akharin noskhe az android studio ro daram

مهرام صدیق ۲۵ دی ۱۳۹۸، ۰۹:۲۲

سلام

حواستون باشه که اون خطی رو که میخواید refactor کنید حتما موس رو ببرید روش و کلیک کنید و سپس دقت کنید که اگر از لپ تاپ استفاده میکنید باید shift+fn+f6 رو بزنید.

موفق باشید.

استاد تیمور مددی ۲۵ بهمن ۱۳۹۸، ۱۶:۵۰