🔥 ۴۰ درصد تخفیف ثبت‌نام دوره‌ها قبل از افزایش قیمت‌ها
۰ ثانیه
۰ دقیقه
۰ ساعت
۳ پاینده نراقی
تگ div در html
سهراب داور حل شده توسط سهراب داور

سلام من تگ div رو متوجه نشدم چیه و کجاها کاربرد داره و اصلا برای چی استفاده میشه کسی میتونه یه توضیحی بده؟؟

ممنون میشم

سلام توی دوره عرض کردیم هر جا بخوایم یه عنصر بلاکی که در بر گیرنده تعداد زیادی تگ دیگه باشه و یه محدود ایجاد کنیم استفاده میشه

نیکدخت خداپناهی ۰۳ فروردین ۱۴۰۰، ۰۹:۰۱

برای مثال شما میتونید تگ‌های مربوط به header ,sidebar,footer و هر قسمت از صفحه رو داخل یک div با کلاس خاصی قرار بدید و هر کدوم رو جداگانه در فایل ccs استایل دهی کنید.

پروا عاشوری ۰۶ فروردین ۱۴۰۰، ۰۸:۳۱

سلام سینا جان 

خیلی مختصر بخوام برات توضیح بدم اینه که:

از تگ div برای صفحه بندی سایت یا بخش بندی قسمت‌های مختلف سایت ازش استفاده میکنند. 

برای اینکه راحت‌تر درکش کنی دوتا تمرین برات گذاشتم داخل فایل میتونی ازش استفاده کنی :)

بهترین پاسخ
سهراب داور ۱۴ فروردین ۱۴۰۰، ۱۲:۲۱