🔥 ۴۰ درصد تخفیف ثبت‌نام دوره‌ها قبل از افزایش قیمت‌ها
۰ ثانیه
۰ دقیقه
۰ ساعت
۱ حنا سراج
استفاده از چند مدل ایکون در یک طراحی
جامعه طراحی رابط و تجربه کاربری ایجاد شده در ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰

سلام وقتتون بخیر

می خواستم بدونم آیا میشه توی طراحی از چند مدل ایکون که شباهت بیشتری باهم دارن استفاده کنیم

مثلا مینیمال ایکون با اوت لاین 

یا صرفا باید از یک مجموعه آیکون استفاده کرد؟

 

سلام

بهتره که از یک مجموعه باشند

ولی اگر از یک مجموعه نبودن مهمه که نوع آیکون (outline, fill) و ضخامت آیکون باهم یکی باشه

وقتی کنار هم گذاشته میشه حس نشه که از دو نوع مختلفن

داتیس هدایت ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۴:۲۴