🔥 ۴۰ درصد تخفیف ثبت‌نام دوره‌ها قبل از افزایش قیمت‌ها
۰ ثانیه
۰ دقیقه
۰ ساعت
۱ مهندس ایرسیا همت
در مورد گزینه breakpoint
نیک رهنما حل شده توسط نیک رهنما

سلام و درود فراوان

جناب من گزینه break point رو ندارم چی باید بزنم؟؟

درود بر شما 

BreakPoint در کد‌های xml وجود ندارد

و باید در کد‌های جاواتون از دیباگ استفاده کنید . 

بهترین پاسخ
نیک رهنما ۱۴ شهریور ۱۳۹۹، ۰۶:۵۶