🔥 ۴۰ درصد تخفیف ثبت‌نام دوره‌ها قبل از افزایش قیمت‌ها
۰ ثانیه
۰ دقیقه
۰ ساعت
۱ تیران امین‌زاده
سوال درمورد طراحی منو
شهراد بختیار حل شده توسط شهراد بختیار

سلام خدمت استاد عزیز

استاد زمانی که داشتم زیر منو ن طراحی میکردم پس از اینکه برای اولین عنصرم طراحی کردم 

زمانی که خواستم برم برای دومی نتونستم

اولین مشکلم این بود که احساس میکردم سودو کلاس nth-child کار نمیکنه و داخلش گذاشته بودم که پوزشین li ام برابر ریلتیو

بعد ul که درون این li بود رو , پوزیشنش رو ابسولوت قرار داده بودم

اما درست کار نمیکردن و همه المان‌ها رو به هم ریخته بودند و سرجاش هم قرار نمیگرفت

استاد امکانش هست یه راهنمایی بکنید

 

سلام علی جان

اگر امکانش هست کدت رو بذار شاید بتونیم مشکلتو حل کنیم.

بهترین پاسخ
شهراد بختیار ۲۸ خرداد ۱۴۰۰، ۲۳:۱۷