🔥 ۴۰ درصد تخفیف ثبت‌نام دوره‌ها قبل از افزایش قیمت‌ها
۰ ثانیه
۰ دقیقه
۰ ساعت
۱ مهندس سعیده موحد
سوال در مورد منو همبر گری
بوران دخت اشکوری حل شده توسط بوران دخت اشکوری

با سلام و خسته نباشید

من تو اجرای منو همبرگری مشکل دارم در حالت موبایل نمایه بار رو نشون میده ولی با کلیک روی اون اتفاقی نمی‌افته.

همه مراحل آموزش هم رفته ام ولی نشد.میشه بررسی کنید؟؟

سلام.

ایونت onclick رو باید به تگی بدین که کلاس hamber داره:

<a href="javascript: void(0);" onclick="myfunc();" class="hamber"> <img src="bars.png" height="33" width="33"></a>

همچنین در استایل هاتون css نباید بین اسم کلاس ها(که با نقطه میذاریم) فاصله بندازین و باید چسبیده باشن:

.nav.responsive{
        position: relative;
    }
    .nav.responsive a.hamber{
        position: absolute;
        top: 0;
        left: 0;
    }
    .nav.responsive a{
        float: none;
        display: block;
        text-align: right;
    }
بهترین پاسخ
بوران دخت اشکوری ۰۴ فروردین ۱۴۰۰، ۰۸:۳۴