🔥 ۴۰ درصد تخفیف ثبت‌نام دوره‌ها قبل از افزایش قیمت‌ها
۰ ثانیه
۰ دقیقه
۰ ساعت
۳ برزویه ضرغامی
کتابخانه بوت استرپ
جامعه Html & CSS ایجاد شده در ۱۱ مرداد ۱۴۰۰

سلام

من این آموزش رو خریداری کردم ولی الان می‌بینم از کتابخانه بوت استرپ استفاده شده، انتقاد دارم چرا در توضیحات ذکر نشده بود و فقط گفته شده HTML CSS.

می شه لطفا توضیخ داشته باشم ؟ 

 

ممنون 

 

!!!

سلام کجا استفاده شده دوست عزیز بیشر دقت کنید بوتسترپ سرفصل جداگانه هست و این سرفصل بدون استفاده از هیچ فریم ورکی صرفا با css هست

بیژن حسابی ۱۱ مرداد ۱۴۰۰، ۱۵:۵۰

سلام

 

container-fluid, col, row اینا کلاسهای بوت استرپ نیست ؟ 

 

من متوجه نمی‌شم 

برزویه ضرغامی ۱۲ مرداد ۱۴۰۰، ۰۶:۳۹

من متوجه شدم شما از اسم کلاسهای بوت استرپ فقط استفاده کردین

پوزش می‌خوام

ممنون 

برزویه ضرغامی ۱۲ مرداد ۱۴۰۰، ۱۱:۰۲