🔥 ۴۰ درصد تخفیف ثبت‌نام دوره‌ها قبل از افزایش قیمت‌ها
۰ ثانیه
۰ دقیقه
۰ ساعت
۲ سوگل نیشابوری
سلکت span
جامعه پی اچ پی ایجاد شده در ۱۳ خرداد ۱۴۰۰

سلام

چطور میتونم span‌ها رو سلکت کنم؟

و اینکه میشه از طریق XPath قسمت موردنظر رو سلکت کرد.

سلام و احترام

spanها رو با استفاده از همون selectorهای Css میتونین انتخاب کنید، برای مثال span 

$crawler->filter('span')->each(function ($node){
});

 

ناژو داور ۱۳ خرداد ۱۴۰۰، ۲۰:۲۰

برای دوستانی که مشکل سلکت کردن قسمت موردنظرشون رو دارن پیشنهاد می‌کنم XPath رو هم امتحان کنن.

برای استفاده از XPath هم میتونید بجای filter از filterXPath  استفاده کنید.

سوگل نیشابوری ۱۴ خرداد ۱۴۰۰، ۰۵:۱۷