🔥 ۴۰ درصد تخفیف ثبت‌نام دوره‌ها قبل از افزایش قیمت‌ها
۰ ثانیه
۰ دقیقه
۰ ساعت
۳ دکتر دریا ضرغامی
سئوال sketch
داتیس هدایت حل شده توسط داتیس هدایت

سلام درود بر شما  شاید یک سری‌ها مثل من ویندوز باشه سیستم و مک نداشته باشن 2 -3 قسمت دیدم نوت برداری هم کردم ولی به نظرتون بهتر نیست برم سراغ ادوبو xd ? یا اسکچ ببینم؟

سلام

پیشنهاد من فیگما هستش

ولی بلد بودن XD و Sketch هم نیازه

چون امکان داره شرکتی برین که اونجا یکی از اونهارو برای کار داشته باشن و شما بلد نباشین خوب نیست

بهترین پاسخ
داتیس هدایت ۰۷ مهر ۱۴۰۰، ۰۷:۲۶

اوکی آموزش‌های SKETCH میبینم ولی متاسفانه نمیتوانم فقط تمرین کنم این برنامه جذاب

دکتر دریا ضرغامی ۰۷ مهر ۱۴۰۰، ۰۷:۳۹

مشکلی نداره

با یه سری روش‌ها میشه نصبش کرد

مثل نصب هکینتاش روی ویندوز

ولی خیلی ارزش این کارو نداره

صرفا با محیطش آشنا بشید و اگر یه روزی نیاز بود جایی کاری بکنید که با اسکچ کار می‌کنن ، میتونید اون فصل رو مرور کنید

داتیس هدایت ۰۷ مهر ۱۴۰۰، ۰۹:۲۷