🔥 ۴۰ درصد تخفیف ثبت‌نام دوره‌ها قبل از افزایش قیمت‌ها
۰ ثانیه
۰ دقیقه
۰ ساعت
۳ نجید مصباح
معرفی فونت
داتیس هدایت حل شده توسط داتیس هدایت

استاد میشه لطف کنید یه سری فونت خوب فارسی و انگلیسی معرفی  یا به دوره پیوست کنید

سلام عرفان جان

فونت‌های فارسی که خوب هستن و بیشتر استفاده میشند:

ایران سنس

ایران یکان

دانا

 

و فونت‌های انگلیسی معمولا:

Gilroy

Nunito

Poppins

Inter UI

SF Pro (فقط برای دیزاین‌های iOS)

 

فونت‌های انگلیسی پریمیوم هم :

Sofia Pro

Galano

 

متاسفانه نمیتونم ضمیمه بکنم چون فارسی‌ها که نیاز به خریداری داره

بهترین پاسخ
داتیس هدایت ۱۶ آذر ۱۳۹۹، ۱۳:۳۹

با سلام و احترام

من برای طراحی قالب داشبوردهای سازمانی (Power BI) میخوام از Abobe XD استفاده بکنم تا پشت صحنه و یا رنگ‌های بعضی از ابجکت هایی که نمودار نیستن از طرح گرافیکی استفاده بکنم . آیا امکانش هست .

دکتر صفورا تهرانی ۲۰ اسفند ۱۳۹۹، ۱۷:۳۰

سلام مرتضی جان

بهتر بود برای سوالتون تاپیک جدیدی رو ایجاد میکردین

 

برای هر محصول دیجیتالی میتونید از نرم افزارهایی مثل XD , Figma و Sketch استفاده کنید

داتیس هدایت ۲۱ اسفند ۱۳۹۹، ۰۰:۲۴