🔥 ۴۰ درصد تخفیف ثبت‌نام دوره‌ها قبل از افزایش قیمت‌ها
۰ ثانیه
۰ دقیقه
۰ ساعت
۱ دیبا عراقی
چرا کلا از ریسایکل استفاده نکنیم؟
شریف وکیلی حل شده توسط شریف وکیلی

سلام و عرض ادب

اگر ریسایکل ویو پرفورمنس بهتری داره چرا کلا از ریسایکل استفاده نکنیم؟

و اسکرول ویو را کنار بگذاریم؟

زمانی که تعداد آیتم‌ها زیاد باشه فقط استفاده از ریسایکلر منطقی هست وگرنه برای تعداد آیتم‌های کم تاثیر معکوس داره

بهترین پاسخ
شریف وکیلی ۰۵ بهمن ۱۳۹۸، ۱۴:۳۷