سلام میخواستم بدونم جز تعریف کردن مقادیر آرایه در متود کانستراکتر میشه جای دیگه ای تعرفشون کرد؟چنتا راهو امتحان کردم نشد مثلا تعریف توی تابع و فرا خوانی و...
میشه در کلاس دیگه ای ساخت و توی اداپتر استفاده کرد؟
خانم پریوش سحاب۳۰ دی ۱۳۹۸، ۱۳:۳۲
اره چرا نشه میتونی در متدsetter ست کنی.
نیک رهنما۰۵ بهمن ۱۳۹۸، ۰۹:۰۶
میتونید یه کلاسی بسازید به نام مدل معمولا بهش میگن
ویوهای مد نظرتون توش تعریف کنید و
توش ست و گتر هارو برای اون مقادیر پیاده سازی بکنید
متدهای ستر برای اضاف کردن دیتا (مقدار)هست از یه کلاس دیگ مثلا یا هرچی
متدهای گتر برای گرفتن اطلاعات ست شدست که تو اداپتر بهش نیاز دارید
معمولا اطلاعات وقتی از سرور میخونن و میخوان تو ریسایکلر ویو نمایش بدن یا دیتابیس یا اکشنهای دیگ چنین کار هایی استفاده میشه