🔥 ۴۰ درصد تخفیف ثبت‌نام دوره‌ها قبل از افزایش قیمت‌ها
۰ ثانیه
۰ دقیقه
۰ ساعت
۱ آریوبرزن استادی
استفاده از input ها
بیژن حسابی حل شده توسط بیژن حسابی

با سلام

میخواستم بدونم که ایا معقوله که از "input type"checkbox برای عمل trigger استفاده کنیم یا مثلا در پروژه قبلی برای عمل trigger از target: استفاده کردید یعنی در واقع میخواستم بدونم توی پروژه‌های واقعی مثلا با وجود جاوا اسکریپت باز هم از این تریک یا ترفند‌ها استفاده میشه یا چون ما هنوز به جاوا اسکریپت نرسیدم از این‌ها استفاده میکنیم؟؟؟

ممنون

سلام نه ارتباطی نداره در جاواسکریپت هم به همین شکله

بهترین پاسخ
بیژن حسابی ۲۶ مرداد ۱۴۰۰، ۰۹:۴۰