🔥 ۴۰ درصد تخفیف ثبت‌نام دوره‌ها قبل از افزایش قیمت‌ها
۰ ثانیه
۰ دقیقه
۰ ساعت
۱ پرنیان قمیشی
مشکل در پروژه
جامعه Html & CSS ایجاد شده در ۲۷ مرداد ۱۴۰۰

استاد این پروژه یک مشکل ریز داره چرا که هنگامی که opacity عناصر 0 میشه همچنان در اون منطقه ای که بهشون تخصیص داده شده وجود دارن و در صورتی که هاور بشه روی لینک‌ها (در حالتی که منو هنوز بستس) کِرسِر موس به شکل پوینتر در میاد.

 برای حل این مشکل راه حلی پیشنهاد میدید؟
خودم فک میکنم یا باید بیخیال انیمیشن‌ها بشیم و با display: none به جای opacity:0 کار رو انجام بدیم یا اینکه از transform‌ها استفاده کنیم و از بالا بیاد پایین منو

نه نیازی نیست برای عنصری که opacity صفر داره پراپرتی coursor رو برابر none یا unset قرار بدید

 

بیژن حسابی ۲۸ مرداد ۱۴۰۰، ۱۸:۲۴