🔥 ۴۰ درصد تخفیف ثبت‌نام دوره‌ها قبل از افزایش قیمت‌ها
۰ ثانیه
۰ دقیقه
۰ ساعت
۱ مهین اقلیما
تایپ در فیگما
جامعه طراحی رابط و تجربه کاربری ایجاد شده در ۲۵ آبان ۱۳۹۹

سلام.خسته نباشید.
من نمی‌تونم توی figma فارسی بنویسم.پلاگین arabic and RTL support رو نصب کردم . کرسر موقع تایپ جلو میره اما انگار هیچی تایپ نمیشه.نوع فونت رو هم فارسی انتخاب می‌کنم اما نوشته م نامریی هست.

سلام

از این پلاگین استفاده کنید

https://www.figma.com/community/plugin/742121299910255177

 

اول تایپ کنید بعد بزنید براتون revert کنه

اگرم متن پاراگراف بود میتونید editor رو باز کنید و اونجا تغییرات بدید

داتیس هدایت ۲۶ آبان ۱۳۹۹، ۲۲:۴۸