🔥 ۴۰ درصد تخفیف ثبت‌نام دوره‌ها قبل از افزایش قیمت‌ها
۰ ثانیه
۰ دقیقه
۰ ساعت
۱ دکتر دریا ضرغامی
سئوال فنی
جامعه طراحی رابط و تجربه کاربری ایجاد شده در ۰۴ مهر ۱۴۰۰

سلام استاد خسته نباشید عذرمیخوام من زیاد سیئوال میپرسم ازتون  بعد فیگما  sketch , adobo xd گفتین دلیل خاصی داره اون 2 برنامه مشابه اموزش دادین ؟ فقط فیگماکافی نیست؟

 

سلام آرمین جان

شمام خسته نباشی

پیشنهاد منم برای کار فیگما هستش

ولی اگر شما رفتین توی یه شرکتی و از شما خواستن که با Sketch یا XD کار کنید دقیقا چیکار می‌کنید؟

نباید قبلش آموزش دیده باشین ، هرچند که بهتر از فیگما نیستند؟

داتیس هدایت ۰۵ مهر ۱۴۰۰، ۱۱:۵۲