میشه دیالوگ رو برای فرگمنت اجرا کرد؟من هرچی سعی کردم کرش کرد
سلام
بله چرا نشه
کاش عکسی از کد هاتون بذارین
که متوجه شیم کجای کدتون ایراد داشت
دکتر سپنتا شیدا۱۷ بهمن ۱۳۹۸، ۰۸:۴۶
سلام وقت بخیر، زمانی که دیالوگ رو توسط یک فرگمنت میخواید نمایش بدید باید از childFragmentManager استفاده کنید، البته موضوع کرش شما ممکنه متفاوت هم باشه ولی این مورد رو تست کنید.