🔥 ۴۰ درصد تخفیف ثبت‌نام دوره‌ها قبل از افزایش قیمت‌ها
۰ ثانیه
۰ دقیقه
۰ ساعت
۱ کوهیار فنی‌زاده
چرایی استفاده از toolbar
نیک رهنما حل شده توسط نیک رهنما

سلام استاد خسته نباشید
چرا باید تولبار رو داخل اپ‌بار بندازیم؟

چرا مستقیم کامپوننت‌هارو داخل اپ‌بار نمیندازید

سلام و احترام 

حقیقت امر AppBarLayout همونطور که میدونین وظیفه مدیریت فرزند هاشو داره که فرزند هاش میتونن تولبار یا کامپوننت(هایی) به عنوان مثال :(تکست ویو .. سرچ ویو ..و حتی یک ویو گروپ که خود آن ویو گروپ شامل فرزندانی باشد ) باشند

پس اینطور نیست که حتما در AppBarLayout بیاییم و از تولبار استفاده کنیم چرا که میتونیم بجای تولبار از تکست ویو به عنوان تولبارمون استفاده کنیم ( در فصل Sqlite) استاد اموزش این قسمت رو داده اند که بجای استفاده از تولبار از تکست ویو و ادیت  تکست به عنوان سرچ به عنوان فرزند AppBarLayout استفاده میکنند.

بهترین پاسخ
نیک رهنما ۰۶ خرداد ۱۳۹۹، ۰۹:۳۲