🔥 ۴۰ درصد تخفیف ثبت‌نام دوره‌ها قبل از افزایش قیمت‌ها
۰ ثانیه
۰ دقیقه
۰ ساعت
۱ نجید مصباح
User flow بعد از طراحی وایرفریم
داتیس هدایت حل شده توسط داتیس هدایت

استاد برای نشون دادن User flow بعد از طراحی وایرفریم میشه از قابلیت‌های پرتوتایپ استفاده کرد ؟

 

عرفان جان پروتوتایپ کردن برای پیش نمایش یه نسخه نمایشی از محصوله

توی User flow میخوایم توی یه دید کلی نشون بدیم که کاربر چطور داره توی محصولمون میچرخه و با اون کار می‌کنه

این باعث میشه که بتونیم مشکلات محصولمون رو شناسایی کنیم و حتی User flow مون رو تغییر بدیم

 

کاربرد این دو تا باهم فرق می‌کنه

بهترین پاسخ
داتیس هدایت ۲۶ آذر ۱۳۹۹، ۱۵:۵۳