🔥 ۴۰ درصد تخفیف ثبت‌نام دوره‌ها قبل از افزایش قیمت‌ها
۰ ثانیه
۰ دقیقه
۰ ساعت
۱۰ فرتوس کرمانی
استفاده از پلاگین‌ها در سمت کاربر
جامعه وردپرس (برنامه نویسی) ایجاد شده در ۲۸ بهمن ۱۳۹۷
سلام آقای علی محمدی ببخشید این سوال و اینجا میپرسم مجبور هستم من الان میخوام یه پلاگینی بنویسم مثلا تو سمت کلاینت از یوزر یه سری دیتایی رو دریافت کنه و بر اساس اون یه کاری رو انجام بده مثلا خیلی ساده کاربر ایمیل شو وارد کنه برای عضویت در خبرنامه بعد ایمیل این کاربر یه جدولی که در دیتابیس ایجاد کردیم اضافه بشه و با استفاده از پلاگینمون لیست کاربران خبرنامه رو دریافت کنیم و الکی مثلا ایمیل بفرستیم براشون ... حالا من روند کارو میدونم چجوریه ولی اینکه اون فرم رو وقتی به سایت اضافه کردم چجوری دیتاهاشو موقع submit شدن توسط پلاگینم دریافت کنم و پردازش لازم رو انجام بدم ... کلا تا اینجای کار هر کاری کردیم سمت ادمین بوده مثلا شاید برای خیلی‌ها سوال بیاد چجوری با یه شورتکد تو هر جای سایت خواستیم عملیات ثبت نام توی سایت و انجام بدیم !‌
با سلام من هم دقیقا همین سوال رو دارم ، مباحث رو متوجه شدم ولی این گونه مواقع اصلا پاسخی برای سوالهایی که آقای مرادلو مطرح کردند ندارم ، ممنون میشیم اگه استاد پاسخ بدن
آرتادخت لاهوتی ۲۸ بهمن ۱۳۹۷، ۱۹:۳۵
سلام مهندس محمدی; پیشنهاد می‌کنم هر 2 یا 3 جلسه یک نمونه کاربردی کوچک در قالب آموزش انجام شود. با این هدف که 2یا3 جلسه گذشته جمع بندی شود. و یک تمرین برای دانشجویان طراحی گردد. هم کلاسی‌های محترم اگر موافق با مخالفند، اعلام کنند.
فرین کرمانی ۲۹ بهمن ۱۳۹۷، ۱۸:۵۸
سلام این مورد باید به راحتی قابل پیاده سازی باشه. در مورد شورت کدها که کامل توضیح دادیم و هم چنین استفاده از wpdb رو هم گفتیم .الان مشکلتون در پیاده سازی این مورد چیه؟
نیکنیا مصباح ۳۰ بهمن ۱۳۹۷، ۱۰:۰۲
خب الان ما یه شورت کد برای لاگین کردن توی سایت داریم الان اونو مثلا توی یه بخشی از سایت قرار میدیم کاربر وقتی اطلاعاتشو وارد میکنه و submit میکنه فرم رو اطلاعات به صفحه اول فرستاده میشه الان ما باید بریم توی قالب سایت و عملیات لاگین و انجام بدیم ؟؟؟؟ ... کلا مشکلم اینه اطلاعاتی که سمت کاربر دریافت میکنیم چجوری باید مدیریت کنیم ؟؟ .... و این که گفتین شورت کد یه سوالی برام پیش اومد ما برای هر موردی که میخوایم با پلاگینا مدیریت کنیم باید یه شورت کد بسازیم نمیشه مثلا دستی بخش خبرنامه رو به سایت اضافه کنیم و بعدش توسط پلاگین مدیریتش کنیم ؟؟
فرتوس کرمانی ۳۰ بهمن ۱۳۹۷، ۱۲:۲۵
من هم موافق مینی پروژه هستم ولی اگر می‌شد پروژه ای طرح شده و مراحل کار (الگوریتم )گفته می‌شد و سپس ما روش کار میکردیم بصورت تمرین ، و پاسخش رو هم بعد از یک جلسه دریافت میکردیم ، احتمالا آموزش ما کاربردی‌تر می‌شد ، با وجود اینکه مباحث بصورت کامل و مفصل توضیح داده میشه ولی باز ما در استفاده از اونها ضعف داریم ، من خودم مسئه طرح میکنم ولی در جواب دادنش میمونم
آرتادخت لاهوتی ۳۰ بهمن ۱۳۹۷، ۱۹:۲۹
من کلی به آقای علی محمدی گفتم کار تیمی رو مثل دوره‌های قبل قرار بدین تا در کنار یادگیری پروژه تیمی هم زده بشه ولی هردفعه گفتن برنامه ای برای این مورد نداریم !‌
فرتوس کرمانی ۳۰ بهمن ۱۳۹۷، ۱۹:۴۲
این مدل یادگیری منو یاد دانشگاه میندازه ، اینکه یه سری مطالب آموزش داده بشه ، ما بعد از حدود سه ماه حداقل باید بتونیم پروژه‌های کوچیک رو انجام بدیم ؟این طوری کارمون سخته ، من از هر کسیکه وردپرس کار میکنه سوال می‌پرسم هر کدوم یهجواب میدن ، کاش استاد میتونستن راهی پیش پای ما بذارن ،
آرتادخت لاهوتی ۳۰ بهمن ۱۳۹۷، ۲۰:۰۰
خودمون نمیتونیم تیم تشکیل بدیم ؟ تو همین انجمن ؟ فکر کنم به همین آموزشهایی که دارن میدن بتونیم خودمون رو به جایی برسونیم
آرتادخت لاهوتی ۳۰ بهمن ۱۳۹۷، ۲۰:۰۲
شاید دلیل مخالفت اینه که دوره بصورت حضوری نیست و نمیشه اون طوریکه باید نتیجه گرفت ، البته که ایشون بهتر میدونن چطور میشه نتیجه گرفت ولی ما هم با کسب اجازه از ایشون میتونیم مسائلی رو مطرح کنیم و با هم حلش کنیم ،
آرتادخت لاهوتی ۰۱ اسفند ۱۳۹۷، ۰۷:۲۹
دوستان عزیز در مورد گروه بندی قبلا صحبت شده و به صورت دوره‌های قبلی واقعا امکان پذیر نیست، ما این مورد رو بررسی می‌کنیم و یه خواهشی دارم که تاپیک‌ها که مرتبط با سوالات یک جلسه در آکادمی هست اسپم نشه با موضوعات غیر مرتبط
نیکنیا مصباح ۰۳ اسفند ۱۳۹۷، ۰۷:۵۳