🔥 ۴۰ درصد تخفیف ثبت‌نام دوره‌ها قبل از افزایش قیمت‌ها
۰ ثانیه
۰ دقیقه
۰ ساعت
۱ استاد هایده کیان
اجرا نکردن کلاس‌های بالا دست
جامعه Html & CSS ایجاد شده در ۰۶ آبان ۱۳۹۹

سلام خسته نباشید

من وقتی از کلاس xs استفاده میکنم فقط در مدیاکویری xs اجرا میشه و روی کلاس‌های بالا دست اجرا نمیشه 
باید برای اون‌ها خودم بنویسم

سلام 

بله اگر صرفا توی مدیا کوئری مربوط به xs تعریف شده.

بیژن حسابی ۰۷ آبان ۱۳۹۹، ۰۶:۱۰