🔥 ۴۰ درصد تخفیف ثبت‌نام دوره‌ها قبل از افزایش قیمت‌ها
۰ ثانیه
۰ دقیقه
۰ ساعت
۱ دکتر مهشید فانی
کانفیگ autoload
ناژو داور حل شده توسط ناژو داور

سلام دوستان عزیز.
چند سوال در مورد کانفیگ autoload داشتم:

    "autoload": {
        "psr-4": {
            "App\": "src"
        }
    },
    "autoload-dev": {
        "psr-4": {
            "Tests\": "tests"
        }
    }


۱ . وقتی میگیم نیم اسپیس App به src اضافه بشه یعنی پوشه src در حکم همون پوشه App هست که در سر فصل‌های قبل داشتیم؟ 

۲. آیا وقتی تست مینویسم پوشه‌های App و Model و Utilities باید درون پوشه src قرار بگیرند؟

۳. دلیل اضافه کردن نیم اسپیس Test به پوشه tests چیه؟
 

در کل آیا ساختار قبل و این ساختار مکمل همن یا جدا هستن؟
آیا نیاز به فایل autoload.php با کلاس spl_autoload_reigster نداریم؟

سلام و احترام

 

1 - در اصل ما میایم namespaceی که تعریف میشه رو نسبت میدیم به اون پوشه که توی این مورد ما اومدیم گفته که هر جا namespace با نام App شروع شد ینی اینکه داره به پوشه src اشاره میکنه، دقیقا همون چیزی که گفتید همون پوشه App ما هستش.

 

2 - پوشه App که همون پوشه src ما هستش اما بقیه پوشه‌ها که سورس کدهای ما هستش رو باید درون پوشه src قرار بدیم.

 

3 - پوشه‌های تست ما هم باید namspce داشته باشند تا توسط autoloader کامپوزر لود بشن و مشخص بشن که عضو تست‌های ما هستند تا بتونیم به راحتی تست هایی که مینویسیم رو اجرا کنیم. 

 

بهترین پاسخ
ناژو داور ۰۸ آذر ۱۳۹۹، ۰۹:۳۹