🔥 ۴۰ درصد تخفیف ثبت‌نام دوره‌ها قبل از افزایش قیمت‌ها
۰ ثانیه
۰ دقیقه
۰ ساعت
۱ سینام نواب
سوال راجع به دستور source و فعال نشدن محیط مجازی
مهندس واله مجتهد حل شده توسط مهندس واله مجتهد

طبق این لینک

https://www.geeksforgeeks.org/source-command-in-linux-with-examples/

محیط کاری ترمینال در خود پوشه bin اگر باشه با دستور

 source activate

محیط مجازی باید فعال بشه بدون اینکه ادرس داده بشه. ولی این اتفاق نمیوفته

حتما باید ادرس داده بشه؟  (البته من با دادن ادرس تونستم فعال کنم)

من هم با دستور cd به پوشه bin رفتم و امتحان کردم و هم در file manager به پوشه رفتم و open terminal کردم ولی فرقی نکرد

مشکل کجاست؟ صرفا برای اطلاع بیشتر دارم میپرسم و الا محیط اکتیو شده و دی اکتیو هم کردم

بله توی بعضی از تنظیمات مختلف توی ویندوز ممکنه نتونه infer کنه

معمولاً توی لینوکس نباید این مشکل وجود داشته باشه مگر اینکه پرمیشن‌های فولدرها تغییر کرده باشه یا روی vm اومده باشه بالا

بهترین پاسخ
مهندس واله مجتهد ۰۴ آبان ۱۳۹۹، ۰۸:۴۵