🔥 ۴۰ درصد تخفیف ثبت‌نام دوره‌ها قبل از افزایش قیمت‌ها
۰ ثانیه
۰ دقیقه
۰ ساعت
۱ مهراوه اصفهانی
سوال در مورد staticکردن RequestQueue
نیک رهنما حل شده توسط نیک رهنما

سلام خسته نباشید.

من یه سوال داشتم در مورد علت static کردن متد requestqueue که چرا ما داریم این عمل رو انجام می‌دیم؟؟

سلام وقت بخیر 

دلیل استاتیک کردن این هست که در کلاس‌های دیگر بدون ساخت object از آن کلاس بتوانیم از آن instance یا Method مربوطه استفاده کنیم 

توجه کنید در اینجا بحث آموزش مد نظر هست پس نباید بی جهت از static استفاده کرد چون static توسط زباله روب جاوا شناسایی نشده و از بین نمیرود و ممکن است باعث سرریز حافظه شود.

موفق باشید.

بهترین پاسخ
نیک رهنما ۱۰ مهر ۱۳۹۹، ۰۴:۵۳