🔥 ۴۰ درصد تخفیف ثبت‌نام دوره‌ها قبل از افزایش قیمت‌ها
۰ ثانیه
۰ دقیقه
۰ ساعت
۱ قلندر سروستانی
تو پایتون از تک کوتیشن استفاده کنیم یا دابل کوتیشن؟
جامعه پایتون (وب) ایجاد شده در ۰۱ آبان ۱۴۰۰

سلاااااااااااااااااااام

تو پایتون از تک کوتیشن استفاده کنیم یا دابل کوتیشن؟

سلااااااااااااااااااام به خودم :)

پایتون یه استاندار pep8 داره که توضیحاتش در این مورد رو میتونید تو لینک زیر بخونید.
Python PEP 8: String Quotes
تو این موضوع بهتر طبق best practice زیر پیش برید و باعث میشه هم درگیری سر این موضوع نداشته باشید هم کد تون خوانایی خوبی داشته باشه.
Single quotes vs. double quotes in Python [closed] - Will Harris answer

قلندر سروستانی ۰۱ آبان ۱۴۰۰، ۱۱:۱۷