🔥 ۴۰ درصد تخفیف ثبت‌نام دوره‌ها قبل از افزایش قیمت‌ها
۰ ثانیه
۰ دقیقه
۰ ساعت
۱ جاماسب خوئینی‌ها
طراحی دیتابیس
مهندس واله مجتهد حل شده توسط مهندس واله مجتهد

سلام بنظرتون اگه بخوایم یه دیتابیس رابطه ایی طراحی کنیم بهتره که از همون اول برای نوع‌های غیر عددی از روش‌های مثل ohe استفاده کنیم یا بعدا و وقتی که می‌خواهیم عملیات داده کاوی انجام بدهیم تبدیلشون کنیم چون هر کدومشون خوبی و بدی‌های خودشو داره تو اسکیل بالا؟

سلام

این خیلی بستگی به مسئله داره

ولی یکی از قاعده‌های کلی در طراحی پایگاه داده اینه که در هنگام طراحی پایگاه داده، فکر عملیات داده کاوی را نکنید و پایگاه داده را با استانداردهای خودش طراحی کنید (و از OHE استفاده نکنید)

بعدا در صورت لزوم می‌توانید از انبار داده برای OHE کردن استفاده کنید (البته انبار داده هم می‌تواند بدون OHE انجام شود)

بهترین پاسخ
مهندس واله مجتهد ۱۸ دی ۱۳۹۹، ۲۱:۴۱