🔥 ۴۰ درصد تخفیف ثبت‌نام دوره‌ها قبل از افزایش قیمت‌ها
۰ ثانیه
۰ دقیقه
۰ ساعت
۸ قلندر سروستانی
تسک‌های جلسه ساختن رمز عبور معتبر - قسمت دوم
استاد شاهد فنی‌زاده حل شده توسط استاد شاهد فنی‌زاده

دانشجوهای دوره پایتون وب و سرفصل اسکریپت‌نویسی در پایتون

تسک‌های زیر رو انجام بدید و توی همین تاپیک کدهای خودتون رو بفرستید:

تسک 1) یکبار اسکریپتی که استاد نوشت رو خودتون بنویسید.
تسک 2 اختیاری) ایده‌های که به ذهن خودتون میرسه رو به اسکریپت اضافه کنید.
تسک 3 اجباری) داکیومنت پکیج argparse باز کنید. بخونید، مطالعه کنید و چند تا نمونه ببینید.

من به همراه زهرا جمالی و محمد یزدانی ۳ تا فیچر به پروژه ساخت کلمه عبور اضافه کردیم.

  1. تولید شماره موبایل بر اساس انتخاب اپراتور (ایرانسل - همراه‌اول) | توسعه داده شده زهرا جمالی
  2. چک کردن امنیت پسورد | توسعه داده شده توسط محمد یزدانی
  3. رندرینگ منو | توسعه داده شده توسط پیمان رشیدی (خودم)

مشاهده پروژه در گیت‌هاب

بهترین پاسخ
استاد شاهد فنی‌زاده ۱۷ مهر ۱۳۹۹، ۰۹:۵۸

سلام

تسک ۱ انجام شد (فایل پیوست)

تسک ۳ انجام شد

ویس طالب‌زاده ۱۸ مهر ۱۳۹۹، ۲۱:۳۵

تسک‌ها انجام شدند ،

اسکریپت پیوست شده 

آقای جهانشیر علی‌آبادی ۰۴ آذر ۱۳۹۹، ۱۹:۵۴

سلام تسک ۱ و ۳ انجام شد

آویش فرمانفرمائیان ۱۴ آذر ۱۳۹۹، ۱۳:۴۶

سلام
تسک ۱ و ۲ و ۳ انجام شد

+ اضافه شدن بررسی امنیت پسورد

سیمیا رجایی ۱۷ بهمن ۱۳۹۹، ۱۷:۴۸

تسک ۱ و ۲ و ۳  انجام شد

استاد مهرزاد داور ۱۶ مرداد ۱۴۰۰، ۲۱:۵۷

با سلام خدمت استاد و سابر دوستان

1- تسک اول انجام شد

استاد کدی رو که نوشتید در حالتی که عددی بابت طول پسورد به آن ندهید کد ارور می‌دهد و حتما باید طول رو به عنوان پارامتر به اون پاس کرد

2- تسک دوم نیز ایرادی که در بالا ذکر کردم رو برطرف کردم و با دادن n- و یک عدد به عنوان طول پسورد آن را ایجاد می‌کند و سابر پارامترها را هم میپذیرد

3- تسک سه رو هم انجام دادم وسایت رو مطالعه کردم

کد رو هم ضمیمه کردم لطفا در صورت امکان نظرتون رو اعلام نمایید

با تشکر فراوان

رادمان قهرمان ۲۷ شهریور ۱۴۰۰، ۱۷:۵۸

سلامم. وقت بخیر. تسک 1 و2 و 3 انجام شد. این فصل خیلی خوب هست. فقط اگه اخر جلسه، استاد یک چالش مطرح میکردند تا خودمون به کد اضافه کنیم، بهتر هم میشد.

 

یک سوال هم داشتم. وقتی از argparse استفاده می‌کنیم، کد رو فقط باید از terminal اجرا کنیم؟ نمیشه طوری نوشت که مثل بقیه کد‌ها Run بشه؟

داتیس حکیمی ۲۶ مهر ۱۴۰۰، ۰۸:۵۰