🔥 ۴۰ درصد تخفیف ثبت‌نام دوره‌ها قبل از افزایش قیمت‌ها
۰ ثانیه
۰ دقیقه
۰ ساعت
۳ بازور نامور
قیافه من موقع دیدن این جلسه ?
جامعه پی اچ پی ایجاد شده در ۰۹ بهمن ۱۳۹۸

برای من که جاوااسکریپت کار نکردم یکم درک مطالب این جلسه زمان بر بود.

ای کاش استاد به دوره آموزشی متخصص جاوااسکریپت  فریم ورک  (( jquery  ))   هم اضافه میکردین  الان خیلی از سایت‌ها برای طراحیشون از این فریم ورک محبوب استفاده میکنن از جمله سایت خودتون 

گیسی باستانی ۰۹ بهمن ۱۳۹۸، ۱۸:۳۲

جناب رحیمی هر جا ابهام و یا سوالی بود بپرسید

نیکا علی ۱۰ بهمن ۱۳۹۸، ۰۶:۰۱

استاد من خودم جاواسکریپ رو در حدی که بفهمم چیه بلدم یعنی سینتکسشو ، به نظر من درک jquery نسبت به کد‌های اولیه js خیلی راحت تره مثلا همین گرفتن یک المان که تو jquery به نظرم فهمش راحت تره .

 من پیشنهاد میدم اگه تو ادامه دوره نیاز استفاده از js بود از فریم ورک jquery استفاده کنید.

البته من از دید یه دانشجو این نظرو دارم  :)

طوسک توکلیان ۱۳ فروردین ۱۳۹۹، ۰۸:۳۱