🔥 ۴۰ درصد تخفیف ثبت‌نام دوره‌ها قبل از افزایش قیمت‌ها
۰ ثانیه
۰ دقیقه
۰ ساعت
۱ آذرجهر جهانی
تمرینارو انجام بدیم یا نه ؟
نیکا علی حل شده توسط نیکا علی

سلام خدمت استاد گرامی 

ببخشید ماها که تو دوره ی متخصص جاوااسکریپت هستیم هم این سرفصل رو داریم 

حالا  سوالم اینه که ما جاوااسکریپتی‌ها هم باید تمرین‌های اعتبار سنجی توی پایتون و پی اچ پی رو انجام بدیم و بفرستیم یا نیازی نیست ؟

ایکس پی داره ؟?

سلام 

ایرادی نداره ?

تمرین یه نوع چالشه و چالش پذیری لازمه رشد ? 

بهترین پاسخ
نیکا علی ۱۷ اسفند ۱۳۹۸، ۱۲:۵۶