🔥 ۴۰ درصد تخفیف ثبت‌نام دوره‌ها قبل از افزایش قیمت‌ها
۰ ثانیه
۰ دقیقه
۰ ساعت
۳ هیوا پایور
ایراد در استفاده از بوت استرپ
بیژن حسابی حل شده توسط بیژن حسابی

سلام استاد وقتتون بخیر 

 

تو فایلی که پیوست کردم نمیدونم چه مشکلی دارم زمانی که عرض مرورگر رو کم میکنم نوشته هام از توی محدوده ای که مشخص کردم میزنه بیرون ممنون میشم ایرادم رو بهم بگین

سلام خوب دوست عزیز طبیعیه توی این اندازه دیگخ منو باید رسپانسیو بشه صفحه نمایش جا نداره دیگه که نمایش بده!

بهترین پاسخ
بیژن حسابی ۰۴ مهر ۱۴۰۰، ۱۱:۰۰

خیلی شرمنده ام یعنی طراحی و استیل دهی‌ها درسته و فقط باید در این اندازه منو رو به صورت همبرگر نمایش بدم 

درست فهمیدم؟

هیوا پایور ۰۴ مهر ۱۴۰۰، ۱۱:۲۱

چند تا راهکار داره،
1. همبرگری بشه منو
2. بخش اطلاعات تماس و بخش منو هر دو عرض رو در مدیا کوئری‌های پایین پر کنند (col-12 col-sm-12). به این صورت زیر یکدیگر قرار میگیرند و عرض بیشتری برای هر کدوم وجود داره.
3. یکی از بخش هایی که اهمیت کمتری داره مثل اطلاعات تماس در مدیا کوئری‌های پایین حذف بشه
(d-none d-lg-block)

پرنیان قمیشی ۰۴ مهر ۱۴۰۰، ۱۲:۴۴