🔥 ۴۰ درصد تخفیف ثبت‌نام دوره‌ها قبل از افزایش قیمت‌ها
۰ ثانیه
۰ دقیقه
۰ ساعت
۱ بی بی ضرغامی
فک کنم ویدئوی جلسه ناقص ضبط شده
بانو پازارگاد حل شده توسط بانو پازارگاد

سلام استاد وقتتون بخیر

استاد فک کنم یه قسمتایی از جلسه کات شده چون اصلا داخل ویدئو روی آیتم موزیک onClick ست نکردید تا با انتخاب اون آیتم، موزیک درحال پخش عوض بشه. هرچی ویدئو هارو چک کردم اینترفیسی در این باره هم ندیدم تعریف کرده باشید ولی خودتون وقتی اجرا میکنید انگار از قبل نوشتید.

از طرفی داخل کد‌های جاوا اصلا هیچ اینستنسی از انیمیشن ویو نگرفتید تا بشه انیمیشن رو فقط جلوی آیتم درحال پخش نمایش داد ولی باز وقتی خودتون اجرا کردید بود.

اگه ممکنه یه چک بکنید.

 

و اینکه اگه مورد اول رو اینترفیس تعریف کنیم و بعد داخل MainActivity ایمپلمنت کنیم و به شکل عکسی که ارسال کردم بنویسیم درست هست؟

 

ممنون خسته نباشید

 

سلام وقت بخیر، مشکل برطرف شد، متشکرم از اینکه اطلاع دادید

بهترین پاسخ
بانو پازارگاد ۰۸ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۰۷:۵۴